Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Budyń waniliowy :)


Kiedy już wybrałam lakierowego szaraczka w Rossmanie, zauważyłam jego siostrę Wibo Express Growth nr.157 w kolorze budyniu waniliowego. Został jeden jedyny więc nie mogłam pozwolić aby został sam na półce :) Kiedy go użyłam....Porażka. Lakier źle się rozprowadza, nierównomiernie- może akurat trafiłam na taki felerny egzemplarz... Jestem rozczarowana, jako taki efekt dopiero po nałożeniu trzeciej warstwy, do tego dosyć szybko zaczął odpryskiwać :(






Na tym zdjęciu paznokcie pomalowane są dwiema warstwami lakieru. Nie wygląda ładnie, dlatego użyłam jeszcze czarnego pękacza Delii nr. 7 . Jest fantastyczny. Jako jedyny (tylko z tych które znam) pęka pionowo tworząc piękny wzór zebry :)

3 komentarze :

  1. Ładny kolorek :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili, milo mie bedzie jesli dodasz moj blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam też tan jasny lakier z Rossmanna, i efekt jest taki sam, źle się rozprowadza i wychodzą smugi.

    OdpowiedzUsuń
  3. a taki ładny ma kolor w buteleczce...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...

Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka