Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Miłość od pierwszego wejrzenia :)

Lakier Wibo Express growth nr. 63- szary :)
Zakochałam się w nim już wtedy gdy zobaczyłam go na półce w Rossmanie. Musiałam go mieć. Szybko wrzuciłam go do koszyka i prawie pobiegłam do kasy. W domu od razu pomalowałam nim paznokcie. Cudowny odcień szarego, delikatny, stonowany, piękny. Lepszy efekt po nałożeniu dwóch warstw. Długo trzyma się na paznokciach. Wytrzymał  4 dni prania, gotowania, zmywania i robótek ogrodowych :) W ostatnim dniu na końcówkach paznokci lakier lekko starty, żadnych odprysków :) Uważam to za duży sukces gdyż nie wszystkie lakiery wytrzymują u mnie próbę czasu...



3 komentarze :

  1. Szukałam jakiegoś fajnego szaraczka, a tu tak blisko z Wibo jest. Ale jakoś nie umiałam na niego nigdy trafić w Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wzięłam ostatni z mojego Rossmana :) Ma lakier wzięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten kolor. Dziś po pracy biegnę do Rossmana muszę sobie kupić taki koniecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...

Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka