Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Błękit nieba, Smerfa czar

Pozazdrościłam dziewczynom smerfowego lakieru. Niestety w moim miasteczku nie maiłam dużego wyboru. Dostrzegłam jednak buteleczkę, która mogła skrywać to czego pragnęłam. Lakier marki Lemax- Max 2500, pierwszy raz widzę i słyszę. Na opakowaniu nie ma nr. koloru więc poszperałam trochę w necie...prawdopodobnie jest to nr. 65, kosztuje ok 5 zł.
Producent zastrzega aby malować paznokcie dwukrotnie. Zabrałam się do dzieła. Pierwsza warstwa przezroczysta z lekkim odcieniem błękitu. Druga warstwa- ładniejszy kolor ale paznokieć nadal prześwituje przez lakier. Dopiero trzecia warstwa dała pełne pokrycie.
Plusem emalii jest to, że szybko schnie, pędzelek ładnie rozprowadza lakier nie tworząc smug. Konsystencja nie jest ani za rzadka ani za gęsta, nie rozlewa się po płytce.
Minusem jest trwałość- po ok. 18 godzinach lakier pęka, łuszczy się i odpryskuje.
Mimo wszystko ma bardzo ładny kolor i jak macie czas na długie malowanie nadaje się na specjalne okazje. :)







Na zakończenie jeszcze kilka propozycji, które wypróbowałam przez weekend :)

4 komentarze :

  1. Dziękuję za wzięcie udziału w candy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w Rybobraniu :)
    A paznokcie gazetowe są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ te z wykorzystaniem gazetki są świetne! XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Paznokcie z motywem gazety sa mega!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...

Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka