Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Idealna oliwka

Podglądając blogi dziewczyn zauważyłam, że polecają na jesienną niepogodę oliwkowy lakier do paznokci. Oczywiście wybrałam się do Rossmana w poszukiwaniu swojej oliwki :) Najpierw sprawdziłam czy Wibo ma taki odcień...Jest :D

Wibo Express Growth nr. 344
Już nie raz wychwalałam zalety tego lakieru więc nie będę się powtarzać. Na pewno jest to mój ideał jak na razie ;)


Wymyśliłam sobie takie zdobienie ale sama nie wiem czy mi się podoba ;)

3 komentarze :

  1. Śliczny kolor! Też muszę sobie taki sprawić:)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię lakiery Wibo, dobrze mi się nimi maluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny lakier i ciekawe zdobienie :) dziękuje za udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...

Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka