Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Szukałam, szukałam, znalazłam :)

Długi czas szukałam lakiery w nasyconej zielonej barwie. W buteleczkach zawsze były piękne ale na paznokciach już nie zawsze. Kilka postów temu pisałam o wygranej u Maggie. W paczuszce był lakier Francuskiej firmy Raphael Cosmetic Consulting (Carlo di Roma) w odcieniu n°05
Nie mogłam zrobić wyraźniejszego zdjęcia :(
Lakier jest fantastyczny, dokładnie w tym odcieniu jaki mi się marzył. Wystarczy jedna warstwa aby paznokcie były ładnie i równo pomalowane. Nie odpryskuje, nie pęka lekko ściera się dopiero po 4 dniach noszenia. Super. Niestety nie jest do kupienia w polskich drogeriach . To jego jedyny minus :)



5 komentarzy :

  1. Bardzo ładny kolor,ja mam bardzo podobny,ale trochę taki bardziej wpadający w turkus;)
    Zapraszam Cię na mój blog z recenzjami książek;) {centerbook.blog.onet.pl}

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujacy odcien !
    Gdzie go zdobylas ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zielony kolor :)

    Zapraszam na Rozdanie

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2011/10/to-juz-czas-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...

Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka