Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Nieudany zakup :(

Będąc na cotygodniowych zakupach spożywczych nie mogłam sobie odmówić wizyty w mojej ulubionej drogerii Rossman.
Planowałam zakup lakieru (nie będę ukrywać, że chodziło mi o markę Wibo) w modnym odcieniu, określanym przez blogerki, betonowym. Niestety nie znalazłam.

Trochę rozczarowana zaczęłam oglądać propozycje innych firm. Bingo! Spodobał mi się lakier Miss Sporty Lasting Colour nr. 470, 7 ml, cena  5,99 a producent sugeruje trwałość 7 dni. Postanowiłam spróbować. W buteleczce kolor wydawał się fascynującą mieszaniną szmaragdu i błękitu. Już oczami wyobraźni widziałam ten nietypowy odcień na moich paznokciach.


Po otwarciu buteleczki stał się faktem pierwszy minus- śmierdzi. Konsystencja lakieru zbyt gęsta przez co strasznie smuży i nie równomiernie maluje. Pędzelek był ok. Za to kolor zupełnie nie przypominał tego w buteleczce. Zwykła butelkowa zieleń. Żadnych rewelacji. Dwie warstwy tego lakieru to za mało. Jestem zawiedziona.
Muszę przyznać, że szybko schnie. A co do trwałości....Nie wytrzymał nawet 8 godzin.

Jedna warstwa lakieru

Dwie warstwy lakieru



Podsumowując:
1. Plusy:
- rozsądna cena
- szybko schnie
- dobry pędzelek
- szybko się zmywa
2. Minusy:
- zapach
- konsystencja
- inny kolor w butelce a inny na paznokciach
- szybko się ściera, wytrzymuje ok 8 godz.

Pochwalę się moją wygraną na blogu Kica Bijoux

Kolczyki są cudowne ale na żywo wyglądają jeszcze bardziej efektownie :)

Na koniec zapraszam na rozdanie u Pando-ry, sama również biorę w nim udział :)

15 komentarzy :

  1. No faktycznie lakier niezbyt fajnie się sprawdził. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę klonowych listów - są prześliczne. A z lakierów do paznokci, to jedyny który mnie pod względem koloru nigdy nie zawiódł, to bezbarwny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu kolor faktycznie odbiega od tego co w butelce...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbym czytała siebie ! Sytuacja identyczna, z Wibo nic dla siebie nie wybrałam, rozczarowałam się tym, co u mnie w sklepie na regale stało, sięgnęłam po 2 buteleczki tego MissSporty. Jednak u mnie nie wygląda tak źle, jak u Ciebie. Kolory mam zgodne na paznokciach, jak i w butelce. Jeden pędzelek trochę nierówny. Chyba lepiej kryje i tez się ściera na końcówkach paznokci. A... mam inne kolorki, chyba 415 i 415 o ile dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jeden lakier tej firmy i podzielam twoją opinię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kupić taki sam, tylko kolor taki granatowy, a teraz to się waham. Wiem, że cena niska, ale za tą cenę kupię już fajny lakier.

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedys od nich perłowy jasny- tragedia, może to kwestia kolorów? nietuzinkowy blog- obserwuję z chęcią:)

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia i zapraszam na rozdanie biżuterii: http://sauria80world.blogspot.com/2011/11/swiateczne-rozdanie-sauria80-hande-made.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem o co chodzi, ja miałam setki różnych lakierów i od dawna kupuję tylko te bo są najlepsze! :< Może nie umiesz malować, nie wiem :d Ale u mnie - zależnie od koloru - wystarcza jedna warstwa, czasem dwie, ale to normalne. Jeśli chodzi o te mazanie się to absolutnie nic mi się nie maże - choć też zależy od koloru ;D Niebieski się mazał... Dla przykładu - kolor, który kryje za pierwszym razem, jest trwały i się nie maże to jasny fiolet (344). :) Również cudowny jest kolor 390. Ja uwielbiam; was nie rozumiem :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyno!! lakier kolorowy nakladamy zawsze conajmniej po dwie warstwy inaczej efekt bedzie jak na załaczonych wyżej zdjeciach !!! polecam i brawo za walke z obgryzaniem paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie zgadzam się z tym , że lakier kolorowy koniecznie potrzebuje dwóch warstw. Mam takie, którym w zupełności starcza jedna :)

      Usuń
  11. Witaj, ja właśnie maluję sobie tym lakierem paznokcie i rzeczywiście lakier dziwnie pachnie - nie tak typowo jak każdy lakier. Mój również jest gęsty i bardzo smuży. Jedna warstwa kompletnie nie pokrywa paznokci ale jak nałożę dwie, to jest ok. Czyli końcowy efekt nie jest tragiczny. Ale to jest najgorszy lakier z MissSporty jaki do tej pory kupiłam.
    Nie obraź się, ale masz brzydkie paznokcie a dokładniej kształt. Nie próbowałaś piłować ich owalnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam ale ja tak nienawidzę tego kształtu...

      Usuń
  12. dziwne ja nie miałam z nim aż takich problemów, własnie zrobiłam jego recenzję więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę go na Twoich paznokciach :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...

Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka