Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

"Trucizną mnie uwodzisz" Jennifer Clement

Zapraszam do zapoznania się z nową książką wydawnictwa Mała Kurka


Kobieto, bogini
Trucizną spojrzenia mnie uwodzisz
Kobieto, rozsiewasz wokół woń
Kwitnącej pomarańczy

Emily Neale mieszka wraz z ojcem na przedmieściach Mexico City. Kolekcjonuje historie kobiet – morderczyń. Z wycinków prasowych tworzy katalog zbrodni. Zadziwia wiedzą na temat świętych.
Wychowywała się bez matki, która pewnego dnia zniknęła w trakcie zakupów na hałaśliwym targu. Dzieciństwo minęło jej wśród encyklopedii i leksykonów. Troskliwy ojciec starał się zastąpić oboje rodziców, a przełożona sierocińca pod wezwaniem świętej Róży z Limy - siostra Agata - delikatnie i z czułością wspomagała go w tym zadaniu.
Kiedy przed drzwiami jej stuletniego domu staje kuzyn Santiago….Wyznania miłosne stają się błogosławieństwem i klątwą jednocześnie.
Poczuj meksykańskie słońce, zobacz kolory pełne jaskrawego życia, oddychaj zapachem melonów....

 Jennifer Clement "Trucizną mnie uwodzisz", Mała Kurka 2012, ISBN: 978-83-62745-03-6


Zobaczcie również oficjalny trailer książki :)



12 komentarzy :

  1. Książkę bardzo chętnie bym przeczytała, mam nadzieję, że będę miała okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też chętnie ją przeczytam - zbrodnie to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tej książki :) Niedługo będzie w moich łapkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem do końca przekonana, ale może się kiedyś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka całkiem mi się podoba, zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo spodobały mi się książki wydawnictwa Mała kurka, więc może i po tą kiedyś sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej książce, ale brzmi bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś dla mnie. Już zacieram ręce i nie mogę się doczekać kiedy książka wzbogaci moją biblioteczkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś po nią sięgnę ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. no, brzmi interesująco, chyba przydałoby się mieć ją na półce :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka