Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Wyniki konkursu z wydawnictwem Promic



Konkurs z wydawnictwem Promic zakończył się 10 kwietnia więc czas już ogłosić wyniki. Ale zanim to nastąpi proszę jeszcze o chwilkę cierpliwości. Chciałabym króciutko podsumować przebieg tego konkursu.

Zgłosiło się 26 osób, wszyscy znakomicie poradzili sobie z pierwszym zadaniem i odnaleźli prawidłowe okładki.
Co do zadania drugiego, miałam problemy z wyborem jednej odpowiedzi. Było wiele takich, które mnie zachwyciły :) A jak się rozkładały Wasze wybory?

"Wybór Marty"- 6
"Przeczekać ten dzień"-5
"Morderstwo w klasztorze"- 4
"Pamiętnik niewolnicy i świętej"- 1
"Dziecko niczyje"- 1
"Ślad życia, ślad śmierci"- 1
"Wybór Łukasza"- 1
"Dobra nowina o seksie i małżeństwie"- 1
"Za pięć godzin zobaczę Jezusa. Dziennik więzienny"- 1
"Święty Franciszek z Asyżu"- 1 
"Jak być mamą"- 1
"Ojciec Pio. Cud Eucharystii. Duchowość i życie eucharystyczne brata z Pietrelciny"- 1
"Być zakochanym" - 1 
"W obliczu raka. Zaufałam Bożemu Miłosierdziu"- 1



A teraz ogłoszę to na co czekacie najbardziej :)


Książki "Wybór Marty" i "Pamiętnik niewolnicy i świętej" otrzymuje......Nikolina z Mysłowic :)
Przyznałam jeszcze nagrodę pocieszenia, a jest nią "Pamiętnik niewolnicy i świętej", który powędruje do... Agnieszki bo chciała ją przeczytać :)


Pozdrawiam i gratuluję :)
 

11 komentarzy :

  1. Ale mnie zaskoczylas :-) Jak dla mnie to zadna nagroda pocieszenia a prawdziwa nagroda, dokladnie ta, na ktorej mi zalezalo :-) Slicznie Ci dziekuje, Nikolinie gratuluje a calej reszcie zycze szczescia w kolejnych konkursach :-)
    ps. no to sie wydalo jak mam na imie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. alison2- bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci niespodziankę :))) Dla mnie piątek 13- tego zawsze był szczęśliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Dziękuję i Gatulacje dla Agnieszki! Dla mnie piątek 13-go okazał się szczęśliwy :-) - ale to pierwszy raz :-) Jeszcze raz Bardzo Dziękuję! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikolina- trzeba oswajać 13 :) Może od teraz będą dla Ciebie szczęśliwsze ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę oswajać 13 ;) - od teraz wierzę w jej "szczęśliwość" ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka