Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Podsumowanie miesiąca- kwiecień

Podpatrzyłam na wielu blogach takie właśnie miesięczne podsumowania. Uznałam, że to dobry sposób na przypomnienie sobie co i ile przeczytałam :)
Miesiąc kwiecień wypadł słabo pod względem przeczytanych książek. Jestem trochę zawiedziona :( Nie wiem z czego to wynikło ale w następnych miesiącach poprawię ten wynik :) A więc tak:

Liczba przeczytanych książek: 11
Liczba przeczytanych stron w miesiącu: 3551
Liczba przeczytanych stron dziennie: 118
Najbardziej zachwyciła mnie książka: "Wybór Marty" i "Strażnicy historii. Nadciąga burza"
Najbardziej rozbawiła mnie książka: "Teściową oddam od zaraz"
Najmniej podobała mi się książka: "Rodzinka do zwrotu"
Najpopularniejsza recenzja książki (wg. statystyki bloggera): "Wybór Marty"

Miesiąc kwiecień była dla mnie również owocny o nowe współprace, za co jeszcze raz bardzo dziękuję :)




18 komentarzy :

  1. Moja droga, Twoj kwiecien wyglada znakomicie. 11 ksiazek to wcale nie malo a do tego te wszystkie wspolprace - nic tylko zazdroscic :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo dobry wynik.Ja przeczytałam tylko trzy książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książek wcale nie jest mało, ja mam taki sam wynik i jestem z niego zadowolona :) No i współpraca z tyloma wydawnictwami, tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój kwiecien jest po prostu wspaniały. Ja przeczytałam chyba dwie książki, ale przygotowywałam się do egzaminu. Oby maj był lepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity wynik. Gratuluję Ci współprac z wydawnictwami ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Poza tym świetny wynik 11 książek, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący wynik. Ja to cię podziwiam, ty wiesz już za co :-) Mam nadzieję, że twój czytelniczy zapał zawsze będzie tak wysoki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jest przecież źle :) też będę miała 11 książek w podsumowaniu :) ale zrobię je dopiero jutro, jak się ostatecznie skończy kwiecień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj się, 11 książek to super wynik. Ja będę miała o wiele wiele mniej w swoim podsumowaniu, bo w tym miesiącu nie miałam za bardzo czasu na czytanie...:(

    OdpowiedzUsuń
  10. 11 książek to bardzo dobry wynik- nie masz powodu do narzekań:P Maj na pewno poprawi Ci statystyki- wiadomo długi weekend więc dużo czasu na czytanie:)

    "Wybór Marty" od dłuższego czasu leży u mnie na półce i chyba pora zabrać się do lektury. Zwłaszcza, że tak się zachwyciłaś tą książką:P Muszę się przekonać czy jest tak dobra jak piszesz...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że miesiąc kwiecień wcale tak źle u ciebie nie wypadł. Jak ja zrobię statystykę to pewnie wyjdę jeszcze gorzej :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  12. No ładny wynik, ja w kwietniu przeczytałam o wiele mniej książek... Stanowczo dramatyczny miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  13. też miałam w planach takie zestawienia, ale patrząc na obecne ilości przeczytanych książek, to lepiej się dodatkowo nie pogrążać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w tym roku czytam bardzo mało. Chyba styczeń był najlepszym miesiącem, bo o reszcie nie ma po co wspominać... ;)
    Jedenaście książek to świetny wynik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję! I współpracy, i książek, i wielu pozycji, które przypadły Ci do gustu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zarówno statystyk czytelniczych jak i nowych współprac recenzyjnych!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny wynik. Gratuluję!! A co do książki "Teściową oddam od zaraz" to również i ja bawiłam się wyśmienicie podczas jej czytania:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo, bardzo dziękuję za te wspaniałe i optymistyczne komentarze :)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka