Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Lipcowe nowości na półce

Dawno nie prezentowałam Wam moich zdobyczy. Z tych jestem wyjątkowo zadowolona i dumna więc poniżej je prezentuję :)





"Drogie maleństwo"Julie Cohen (rec. od serwisu Dlalejdis) chyba nie muszę tłumaczyć tego wyboru. Blogosfera kipi od pozytywnych recenzji tej powieści. Temat ciąży i macierzyństwa w literaturze jest mi bliski, dlatego cieszę się, że mam okazję poznać ją osobiście :)
"Mundra" Sylwii Szwed (rec. od serwisu Dlalejdis) to z kolei rozmowy z położnymi. Najstarsza ma ponad dziewięćdziesiąt lat i pierwsze porody przyjmowała podczas II wojny światowej. Po sukcesie wydawniczo- czytelniczym "Zawołajcie położną" Jennifer Worth, spojrzenie na zawód z polskiej perspektywy będzie interesujące :)
"Sześć córek" Małgorzaty Szyszko- Kondej (rec. od serwisu Dlalejdis) należy do serii Leniwa niedziele, którą bardzo lubię. Mam niemal wszystkie książki z tego bloku :)
Dawno nie czytałam nic o wampirach, stąd wybór "Dystryktu 121" Marii Wicik (rec. od serwisu DużeKa). Jestem ciekawa co zmieniło się w świecie krwiopijców.
"Wiadomość" Angeli Hunt (rec. od wydawnictwa WAM) z noty od wydawcy przypomina mi odrobinę książkę "List w butelce" Nicholasa Sparksa, która swego czasu bardzo mnie wzruszała. Liczę na podobne emocje :)
Cesara Millan'a nie trzeba chyba przedstawiać. Najsłynniejszy zaklinacz psów w punktach wyłuszczyła "Jak uszczęśliwić pasa"(rec. od wydawnictwa Iluminatio) :) Czworonoga posiadam, a w sierpniu będę zastępczą mam dla pewnego labradora o wdzięcznym imieniu Drago. Myślę, że takie porady mogą okazać się przydatne :)
"Umysł, ciało, dom" Tishy Morris (rec. od wydawnictwa Iluminatio) ma mi pomóc zharmonizować życie. Zobaczymy jak się to ma do mojej rzeczywistości.
"Dziewczyna #9" Tami Hoag (rec. od wydawnictwa Mira) to kolejna powieść bestsellerowej amerykańskiej autorki thrillerów. Ciekawa jestem czy ta bestsellerowość to chwyt marketingowy i czy prześcignie moja ulubienicę tego gatunku Ericę Spindler?
Choć nie jestem wielką fanką krótkich form to najnowsze dziecko wydawnictwa Czerwona Papuga przykuła moją uwagę. "Mężczyzna w zielonych spodniach" to ośmiokrotne spojrzenie na jedno ogłoszenie? Czy ten eksperyment się powiedzie?
"Hotel słodko- gorzkich wspomnień" Jamie Ford (rec. od wydawnictwa Świat Książki) jest wynikiem moich zainteresowań II wojną światową i jej wpływem na relacje międzyludzkie szczególnie tych, którzy z definicji powinni siebie nawzajem nienawidzić....
"Poszukiwacze szczęścia" Tishani Doshi (rec. od wydawnictwa Świat Książki) to opowieść rozgrywająca się w malowniczych, orientalnych Indiach :) A ja uwielbiam egzotykę w literaturze :)


Której książki i oczywiście recenzji jesteście najbardziej ciekawi? Czytaliście coś z mojej listy? Jakie są Wasze doświadczenia?





50 komentarzy :

  1. "Wiadomość" bardzo mi się podobała, a "Mundrę" chętnie bym Ci podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłej lektury i wyczekuję recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowości, nowości, nowości, a ja mam tyle starych powieści nie przeczytanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stosiki. "Mężczyznę w zielonych spodniach" znam i polecam. Wiadomo, że jedne opowiadania przypadną do gustu, drugie nie, ale warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię eksperymenty, ciekawa jestem recenzji "Mężczyzny w zielonych spodniach":)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Drogie maleństwo", "Sześć córek" i "Hotel..." ejże, jak Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mnie interesuje "Drogie maleństwo" :) Chociaż przyznam Ci, że trochę mnie zdziwiło, ile osób w wieku gimnazjalnym sięgnęło po tę powieść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji zapraszam do mnie na książkowy konkurs: http://heaven-for-readers.blogspot.com/2014/07/richard-paul-evans-michael-vey-bunt_10.html - 5 książek do zgarnięcia dla jednej osoby (do wyboru z wielu!) :)

      Usuń
    2. Dziękuję za zaproszenie. Z chęcią zaglądnę :)

      Usuń
  8. Nie miałam okazji przeczytać jakiekolwiek pozycji, lecz życzę Ci miłego czytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne te książki... ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnej z tych książek nie znam, więc jestem ciekawa co dobrego o nich powiesz :) Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Umysł ciało dom mam też u siebie :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Drogie maleństwo" to coś zdecydowanie dla mnie. Zazdroszczę tej książki :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Poszukiwacze szczęścia mam, choć czekają . Czekam na ważenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Sześć córek" przyniosłam sobie z biblioteki, wieczorem zaczynam czytać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajnie :) Będziemy mogły porównać wrażenia :)

      Usuń
  15. "Drogie maleństwo" jest cudne! Reszty nie znam, zatem życzę miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie maleństwo już przeczytane- masz rację, książka cudna :)

      Usuń
  16. Mundrę i Sześć córek chętnie bym przygarnęła. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. " Słodkie maleństwo" jest tą książką, która z tego stosu interesuje mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  18. "Drogie maleństwo" polecam i ja do poczytania. Mnie podobała się książka. Nawet bardzo. Z "Leniwej niedzieli" też większość książek mam. "Smak pestek jabłek" nie przypadł mi kompletnie do gustu. Wczoraj zaczęłam czytać "Taniec z przeszłością". Również książka nie jest w moich klimatach. Za to już "Zastępczą żonę" z tej serii mogę z czystym sumieniem polecić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Leniwej niedzieli mogę polecić "I wtedy to się stało"- bardzo poruszyła mnie ta książka....

      Usuń
  19. Ciekawie prezentują się te książki, jednak o większości nie słyszałam (tak to jest, jak się ma zaległości :P). Najbardziej zaintrygowała mnie "Wiadomość". Czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny stosik! Chętnie przeczytałabym "Drogie maleństwo" i "Dziewczynę" :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Część z tych książek podkradłabym Ci ;)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej chciałabym mieć książkę Milana, bo uwielbiam jego program :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie czytałam żadnej. Na mojej półce czeka w kolejce "Wiadomość".

    OdpowiedzUsuń
  24. Wkrótce zabieram się za Drogie maleństwo, jestem ciekawa Twoich wrażeń. Chciałabym też Sześć córek, jakkolwiek to zabrzmi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzmi całkiem fajnie :)))) Ja chciałabym choć jedną córkę :)

      Usuń
  25. Oj, nie czytałam nic i o niczym nawet nie słyszałam... Ale tobie życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widzę dla siebie kilka ciekawych tytułów, czekam na ich recenzje i życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sporo ciekawych nowości. Czekam na recenzję "Poszukiwaczy szczęścia" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będziesz musiała długo czekać :)

      Usuń
  28. Mam na półce "Sześć córek" - ale jeszcze będzie usiała poczekać na swoją kolej.
    Chciałabym przeczytać "Drogie maleństwo"

    OdpowiedzUsuń
  29. "Mężczyźni w zielonych spodniach" - interesująco brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawiłaś mnie książką Marii Wicik, czekam na Twoje wrażenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie czytałam żadnej z tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Czekam na Twoją recenzję "Sześciu córek". Mnie zachwyciła!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka