Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Praktyczne, a jednocześnie modne dodatki, czyli... NOŚ MNIE

W jednej z moich recenzji wspomniałam, że bardzo podobają mi się rzeczy robione własnoręcznie- handmade. Dlaczego? Po prostu, często mają niepowtarzalny wzór i jakość nieporównywalną do tych wykonanych w fabrykach. Poza tym mam pewność, że powstają z miłości i pasji, co jest dla mnie ważne, bo w końcu sama jestem zapaloną pasjonatką :)


Dzięki mojej znajomej trafiłam na ciekawą stronę Noś mnie, gdzie poznałam woreczko- plecaczki, które w podróżach krótkich i długich, dodały moim książkom niecodziennego uroku.



Mój woreczek idealnie wpisuje się w obowiązujący trend i polubiłam go od pierwszej chwili. Ale nie tylko ja. Moi synowie równie chętnie chcą go zabierać na swoje wyjścia: do szkoły, na piłkę, na basen i do babci :)


Ale wygląd to nie wszystko. Ważne dla mnie jest wykonanie i trwałość, a woreczki Noś mnie są uszyte z dbałością o szczegóły, również na szwach, przeszyciach i połączeniach. Materiały są naturalne i najwyższej jakości. Co więcej te woreczki mogą być uszyte według wymagań indywidualnego klienta. Z podanych, twórczyni twierdzi nieograniczonych wzorów, kolorów, tkanin każdy wybierze dla siebie coś satysfakcjonującego. Wystarczy opisać swoje pasje, to czym się zajmujesz, co lubisz, a w zamian dostaniesz dokładnie to, o czym marzysz z gwarancją unikalności i niepowtarzalności.



Jeżeli chcielibyście dowiedzieć się więcej zapraszam na stronę NOŚ MNIE :) Wystarczy kliknąć w zdjęcie :)





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka