Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Książka za recenzję

Nie tak dawno recenzowałam książkę Krzysztofa Spadło: "Skazaniec. Na pohybel całemu światu" (moja recenzja)

Jeżeli i Wy chcielibyście się z nią zapoznać, to mam dla Was doskonałą wiadomość. Krzysztof Spadło poszukuje recenzentów. Na zainteresowanych czekają ebooki w formacie EPUB, MOBI lub PDF. W zamian oczekuje tylko jednego - uczciwiej recenzji w przeciągu miesiąca. Oferta dotyczy nie tylko blogerów, recenzje mogą być umieszczane przykładowo na portalu Lubimy czytać, Na kanapie czy w wybranych księgarniach internetowych. 

Chętni mogą zgłaszać się pod tym postem, lub wysłać maila na adres aleksnadra@interia.eu. Bardzo proszę o zgłoszenia w następującej formie:
 

1. Imię i Nazwisko bądź pseudonim
2. adres E-mail
3. Adres Twojego bloga bądź informacja, gdzie zamierzasz umieścić recenzję
4. Informacja, jaki format ebooka najbardziej Ci odpowiada (EPUB, MOBI czy PDF)

Książka jest godna uwagi więc na prawdę warto skusić się na tę ofertę. Wystarczy odrobina wolnego czasu, a książka praktycznie czyta się sama :)))) 

Zapraszam!

 

11 komentarzy :

  1. Faktycznie książka warta uwagi, więc polecam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalenie zainteresowała mnie ta książka i już ją mam na komputerze. Skorzystałam z oferty u cyrysi. Mam nadzieję, że w tym tygodniu uda mi się ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również czytałam w ramach akcji książka za recenzję i potwierdzam książka jest fenomenalna:) Już oczekuję z niecierpliwościom na kolejny tom:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie dotarła do mnie informacja o akcji - akurat jestem po kilku recenzjach, które mnie zachęciły, więc chciałabym skorzystać z możliwości. Dane:

    Katarzyna Hoffmann (Kaś)
    e-mail: malinowa.jagodzianka@gmail.com
    Recenzja pojawi się na moim blogu: http://czworgiem-oczu.blogspot.com oraz na portalu Lubimy Czytać, natomiast co do formatu, to najchętniej przygarnęłabym PDF'a.

    Pozdrawiam! (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówicie, że bardzo ciekawa? TO bardzo chętnie się przyłączę do takiej akcji. Mój adres summer21@interia.pl. Ja umieszczam recenzje na LC oraz na swoim blogu http://zaciszeewci.blogspot.com
    Format *pdf

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wielką chęcią przeczytałabym książkę, jeśli to nadal aktualne :)

    Adrianna - Strefa Czytania
    Recenzje umieściłabym na swoim blogu : www.strefaczytania.blogspot.com, na portalu lubimyczytac.pl, a takze nakanpie.pl
    Format - pdf.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh, szkoda, że się spóźniłem!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka