Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

#New Tag, Liebster Blog Award

Od czasu do czasu biorę udział w blogowych tagach. I właśnie teraz nadeszła ta chwila. Do zabawy zaprosiły mnie: Agnieszka z Nie teraz- właśnie czytam... i Klaudia z Kolorowy świat genialnych książek :)


#New Tag to tak miła i przyjemna zabawa, że ani minutki nie zawahałam się wziąć w nim udział. Agnieszka napisała o mnie wiele ciepłych słów, które na długo będą mnie motywowały i dodawały energii. Pora się odwdzięczyć :)

Agnieszko, mam nadzieję że wiesz jak bardzo Cię lubię :)))


A w zabawie wyróżniam i jednocześnie nominuję:


Najważniejszą dla mnie osobą w blogosferze jest Krysia- Literacki Świat Cyrysi. To dzięki niej odważyłam się założyć bloga. To ona jest dla mnie wzorem i inspiracją. Prywatnie Krysia jest bardzo ciepłą, przyjazną i pomocną osóbką. Wspiera mnie dobrym słowem, radą w codziennym trudzie życia i blogowej "karierze". Krysiu, dużo dla mnie znaczysz i ogromnie się cieszę, że Cię poznałam :)


Myśli i słowa wiatrem niesione... Chciałabym kiedyś pisać tak pięknie jak AnnRK. Jej recenzje są rzetelne, eleganckie, szczegółowe wzbogacone ciekawymi zdjęciami, nowinkami. Lubię również czytać teksty z podróży i spotkań autorskich, w których AnnRK często i z przyjemnością uczestniczy. Wiem, że na jej blogu mam szansę poznać ciekawą książkę, pisarza, miejsca :)


Recenzje Ami, tego bloga chyba nikomu nie trzeba przedstawiać :) Lubię tu zaglądać bo oprócz ciekawych opinii o popularnych powieściach, zapowiedziach wydawniczych mogę poznać ciekawostki oraz użyteczne narzędzia do prowadzenia bloga. Teksty te bardzo mi się przydały. Muszę przyznać, że korzystam z wielu polecanych programów  i nie wyobrażam już sobie bez nich codziennego funkcjonowania  :)


Dominika z Dosiakowego Królestwa to dla mnie konieczna dawka konstruktywnego krytycyzmu :) Autorka bloga nie boi się wypowiedzieć własnego zdania nawet kiedy jest w zdecydowanej mniejszości. I za to ogromnie ją cenię. Poza tym Dominika to dla mnie źródło wiedzy książek o Zombie :)



Matylda to moje najnowsze odkrycie :) Uwielbiam jej sceptycyzm i demaskowanie, wychwycenie wszelkich wad popularnych bestsellerów :) Do tego jest bardzo spostrzegawcza, nic jej nie umknie :) Koniecznie do niej zaglądnijcie :)





1. Jaką piosenkę nucisz od jakiegoś czasu? 

Ostatnio cały czas śpiewam "Bądź duży" Natalii Nykiel. Uwielbiam :)



2. Ulubione trio z jakiejś powieści lub serialu (podaj też tytuł)?  

Jak na wielką fankę Cobena przystało, uwielbiam trio: Myron- Win- Esperanza <3
a Potteromaniaczka we mnie ubóstwia Harry- Ron- Hermiona <3 

3.  Najlepsza Twoim zdaniem piosenka Disneya?

Piosenka z Pocahontas i to w wykonaniu Edyty Górniak. Cudowna. Zawsze się wzruszam. 

4. Wolisz czytać na łonie natury czy w domu?

Jest mi to obojętne, byleby czytać.

5. Ostatnio oglądany film?

"Zostań, jeśli kochasz"

6.  Lody waniliowe czy czekoladowe?

Waniliowe <3

7. Owoce czy warzywa?

Owoce i warzywa :P

8. Umiesz gotować?

Umiem i niektóre potrawy wychodzą mi znakomicie (nie chwaląc się oczywiście :P)

9. Jakiego języka chciałabyś się nauczyć?

Bardzo podoba mi się język włoski i to jego najchętniej bym się "naumiała". Jest taki ekspresyjny, melodyjny, miękki, seksowny :)

10. Lubisz się wyróżniać czy raczej wolisz wtapiać się w tłum?

Jestem chorobliwe nieśmiała. Zawsze stoję w ostatnim rzędzie.

11. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

Najważniejsza jest dla mnie rodzina, mój mąż i dzieci. Dla nich jestem gotowa na wszystko.



I na koniec wiadomość dla chętnych do Emigrantki- Ogień i woda :)
Już jest lista obecności---> sprawdź tutaj


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka