Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

7 najlepszych thrillerów/krymianałów


Poniższe thrillery/ kryminały, które uznałam za najlepsze, to tylko moja subiektywna ocena. Chętnie poznam Wasze typy oraz podyskutuję o tym, dlaczego mój wybór nie przypadł Wam do gustu. 

Kolejność jest całkiem przypadkowa ☺



Zdjęcie główne1. Dan Brown „Kod Leonarda da Vinci”

Tę książkę czytałam na długo przed założeniem bloga. Dlatego nie mam recenzji, którą mogłabym Wam pokazać.

Intryga podszyta religią bardzo przypadła mi do gustu, choć jestem osobą wierzącą, praktykującą. Tempo akcji, które zaserwował Dan Brown, wbiło mnie w fotel i pamiętam, że była to pierwsza książka, dla której zarwałam noc. Czytałam nieprzerwanie kilka godzin i dopiero ostatnia kartka wyrwała mnie ze swoistego zawieszenia w czasie i przestrzeni.

Zdjęcie główne2. „Koronkowa robota” Pierre Lemaitre (moja opinia)

„Gra na amplitudzie emocji przyspiesza tętno, podnosi ciśnienie, domaga się satysfakcjonującego zakończenia, którego nie ma... Finał jest totalnym zaskoczeniem, który bardzo mnie zdenerwował. Nie tak miało być!!! Nie zgadzam się!!! I mimo moich okrzyków niezadowolenia nie da się cofnąć czasu, nie da się nic zmienić. I żebyście mnie źle nie zrozumieli. Nie jestem rozczarowana, wręcz przeciwnie. Po prostu nie spodziewałam się takiego zakończenia... A burzy ono znane, stosowane i utarte schematy :)”

Powieść, którą pamiętam po dzień dzisiejszy i w dalszym ciągu jestem zszokowana zakończeniem... 

Zdjęcie główne3. „Sam na sam ze śmiercią” Nikodem Pałasz (moja opinia)

Nigdy w życiu nie pomyślałabym, że książka, w której jednym z tematów jest piłka nożna, tak mnie wciągnie. A jednak. "Nikodem Pałasz wie o czym pisze, bo zawodowo zajmuje się marketingiem sportowym tj. zarządza karierami, buduje wizerunek sportowców, współpracuje z mediami, poszukuje sponsorów oraz tworzy strategie marketingowe. Na co dzień spotyka się z "brudną" stroną sportu, a swoje obserwacje rewelacyjnie przelewa na papier. W jego słowach zaciera się granica między tym co fikcyjne, a rzeczywiste."
                                  
Zdjęcie główne 4. „Behawiorysta” Remigiusz Mróz (moja opinia)


„„Behawiorysta” to dla mnie książka szyta na miarę. Idealnie dobrane proporcje kontrowersji, brutalności, walki pomiędzy dobrem i złem, choć, przyznaję, szala szaleństwa mocno wychyla się w jedną stronę. Duża dawka napięcia może rozregulować pracę serca, ale w konsekwencji pobudza krążenie, a lektura przynosi poczucie spełnienia.” 

Nic dodać, nic ująć.

5. „Tetragon” Thomas Arnold (moja opinia)

Wszystkie książki autora bardzo mi się podobają, ale jeżeli już muszę wybierać, to Tetragon jest tą naj. Thomas Arnold potrafi trzymać w napięciu i do samego końca nie pozwala poznać rozwiązania zagadki. Często jest ona tak zaskakująca, że jeszcze długo po lekturze analizujemy wszystkie tropy...


 

Zdjęcie główne 
6. „Chciwość” Marta Guzowska (moja opinia)

„„Chciwość” to idealna mieszanina faktów i bogatej wyobraźni Marty Guzowskiej, która pozwoli przeżyć niesamowitą przygodę, zwiedzić Troję i Turcję, odnaleźć wielkie bogactwo, zaprzyjaźnić się z wyjątkową bohaterką, dać się totalnie porwać historii i dać się zaskoczyć na jej końcu :)”


7. „Bliźniaczka” Dominika Dudziak (moja opinia)

„Przyznam szczerze, czytałam tę książkę bardzo długo, ale to tylko i wyłącznie ze względu na swoje obowiązki zawodowe. Z jednej strony cieszył mnie ten powolny rytm. Pozwalał dawkować przyjemność płynącą z lektury. Z drugiej strony ogromnie żałowałam, że nie mogę poznać zakończenia już, natychmiast. 
„Bliźniaczka” Dominiki Dudziak to debiut, który warto poznać, rozkoszować się niemal idealną lekturą, zaskakującą, intrygującą, wbijającą w fotel. ”



Jaki jest Wasz ulubiony kryminał/thriller?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka