Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Podsumowanie miesiąca- sierpień

Mimo dwutygodniowych wakacji i laby od książek i bloga udało mi się przekroczyć próg 10 książek (to moje minimum ). Jestem zadowolona i nie zwalniam. Przed nami kolejny miesiąc :)

Zapraszam na bardziej szczegółowe podsumowanie:

Liczba przeczytanych książek: 13
- "Drzewo morwowe" Tomasz Białkowski
- "Uległa i posłuszna" Shirlee Busbee
- "Pensjonat na wrzosowisku" Anna Łajkowska
- "Miłość na wrzosowisku" Anna Łajkowska
- "Lato w zatoce aniołów" Barbara Freethy
- "Czarny brylant" Candance Camp
- "Dama w purpurze" Rosemary Rogers
- "Blogostan" Joanna Opiat- Bojarska
- "Awantura na moście" Marcin Hybel
- "Galeria uczuć" Alina Białowąs
- "Idealna dziewczyna" Jennifer Strickland
- "Córka kata" Oliver Pötzsch
- "Angelus" Anna Gręda
Liczba przeczytanych stron w miesiącu: 4203
Liczba przeczytanych stron dziennie: 135,5
Najbardziej zachwyciła mnie książka: "Blogostan" Joanna Opiat- Bojarska
Najbardziej poruszyła mnie książka: "Blogostan" Joanna Opiat- Bojarska
Najbardziej rozbawiła mnie książka: "Awantura na moście "Marcin Hybel
Najmniej podobała mi się książka: "Drzewo morwowe" Tomasz Białkowski
Najpopularniejsza recenzja książki (wg. statystyki bloggera): "Blogostan" Joanna Opiat- Bojarska
Mój blog wzbogacił się o nowych czytelników i jest ich teraz: 257 Bardzo dziękuję, że ze mną jesteście :)
Licznik odwiedzin wskazuje: 26780 Bardzo, bardzo dziękuję :)


Jak widać moje podsumowanie zdominowała książka "Blogostan". Coś w tym musi być. NIe ukrywam, że książka jest warta polecania :)


W sierpniu nawiązałam nowe współprace: Wydawnictwo Bis, Sol, Fabryka Słów, Illuminatio i  Sonia Draga- bardzo dziękuję za okazane zaufanie i miłe słowa :)


We wrześniu mój blog będzie obchodził pierwsze urodziny. Niesamowite, że ten czas tak szybko upływa.
W związku z rocznicą szykuję małą niespodziankę. Śledźcie uważnie nowe posty :)
Aha!!! Nie wiem czy zauważyliście ale sprawiłam sobie taką maleńką ikonkę (na samej górze w pasku bocznym ). Jak macie ochotę klikajcie "Lubię to" :)

Serdeczności

Aleksnadra

12 komentarzy :

  1. Gratuluję ładnych statystyk i nowej współpracy z kilkoma Wydawnictwami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo przeczytałaś mimo wakacji, gratuluję.Nie znam nic z tego co czytałaś natomiast o części książek już co nieco czytałam.
    Kliknęłam i czekam na niespodziankę.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nowych współprac i zazdroszczę wyników:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Blogostan faktycznie rządzi w zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję wyników, jak również zawartych współprac [zazdroszczę Fabryki Słów, mają świetne książki] :)
    życzę równie owocnego września :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wyniki ;-) sama chciałabym współpracować z Fabryką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny wynik, gratuluję nawiązanych współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo przeczytałaś pomimo wakacji. Gratuluję wyników oraz nowych współprac. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny miesiąc, oby było tak dalej albo jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wynik :) Zielenieję z zazdrości :P Gratuluję i życzę owocnego września :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka