Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Idealna? Nie, dziękuję :)

18 czerwca nakładem wydawnictwa Feeria ukarze się przewrotny poradnik przetrwania dla nowoczesnych kobiet. 



Czy jesteście zainteresowani?



13 komentarzy :

  1. Oj, chętnie bym przeczytała:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli poradnik trafiłby w moje ręce to bym przeczytała (zawsze czegoś nowego można się dowiedzieć ;)), ale specjalnie go poszukiwać nie będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przewrotny tytuł i ciekawe wnętrze ;) Perfekcyjność nie istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po książkę może sięgnę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno nie kupię, ale z ciekawością zajrzałabym do tej książki - pewnie dopadnę ją gdzieś na półce w księgarni;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mam być szczera, poradniki to nie moja bajka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się intrygująco i dlatego będę miała na uwadze tą pozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ją do recenzji, zobaczymy jak wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już tę zapowiedź, ale jeszcze nie wiem, czy się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że książka może być całkiem niezła.

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie ciekawi ta nowość. Tytuł intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie mogłam się zdecydować na tę ksiażkę...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka