Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Aleksandrowo- kiermaszowo

Na moich półkach robi się coraz ciaśniej. Postanowiłam więc część z nich sprzedać po okazyjnych cenach lub wymienić (co nie rozwiąże mojego problemu, ale jak każdy prawdziwy książkoholik nie oprę się nieprzeczytanej a interesującej mnie powieści :P)



* "Nie płacz kochanie" Cathy Glass, "Pistacja w krainie smoków" Małgorzata Błońska, "Dziecko niczyje" Michael Seed, "Bez znieczulenia" M. R. Dębscy- 10 zł + koszt przesyłki/ sztuka



 *********************************************************************************

* "Siostra" Mary Hooper, "Duchy przeszłości" Wendy Webb- 10 zł + koszt przesyłki/ sztuka


*********************************************************************************

* "Kochanie chcę ci powiedzieć" Louisa Young, "Tajemnica Noelle" Diane Chamberlain, "Ostatnie spotkanie w Paryżu"- 10 zł + koszt przesyłki/ sztuka


*********************************************************************************

* "Krew to nie wszystko" Izabela Degórska, "Życie, które znaliśmy" Susan Beth Pfeffer, "Strażnicy historii. Nadciąga burza" Damian Dibben, "Reckless. Kamienne ciało" Cornelia Funke- 10 zł + koszt przesyłki/ sztuka


*********************************************************************************

* "Dziewczęta z pokoju 28" Hannelore Brenner, "Igły" Marek Łuszczyna- 15 zł + koszt przesyłki/ sztuka


*********************************************************************************

* "Miłość, szkielet i spaghetti" Marta Obuch, "Przypadek Ritterów" Adam Węgłowski, "Saga Podlaska" M.P. Rawinis, "Świat w pastelach Ingi" Aneta Rzepka, "Moja lista szaleństw" Magdalena Lewecka, "On" Łukasz Hanel, "Sanktuarium śmierci" Dariusz Rekosz- 10 zł + koszt przesyłki/ sztuka



 *********************************************************************************

* "Naśladowca" Erica Spindler, "Płomienie śmierci" Alex Kava, Dzień kłamstwa" William Brodrick, "Szósta lamentacja" William Brodrick- 10 zł + koszt przesyłki/ sztuka












Chętnych proszę o kontakt: aleksnadra@interia.eu. Istnieje możliwość przesłania dokładniejszych zdjęć wybranych książek :) Jestem gotowa na negocjacje :)





13 komentarzy :

  1. Niestety nie pomogę, bo sama nie mam gdzie trzymać swoich książek i też się ich pozbywam.

    OdpowiedzUsuń
  2. rozumiem że cena jest za sztukę tak?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio znowu kupiłam kilka książek, wiec pasuję... Ale ciekawa oferta ;)

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Parę ciekawych tytułów widziałam, ale mam odwyk od kupowania książek a i tak udało mi się go złamać :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Może w grudniu, bo teraz kończą mi się fundusze. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. sama nie skorzystam, ale udostępniłam i życzę powodzenia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Niestety za sztukę, ale jestem skłonna do negocjacji :) Książki ułożyłam tematycznie, dlatego takie grupy :)

      Usuń
  8. Też jestem ciekawa czy cena jest za sztukę czy za komplet :) Bo chyba byłabym zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie fakt, że ostatnio sama stopniowo wyprzedaje swoją biblioteczkę (głównie dlatego, że za niedługo wielka przeprowadzka), to pewnie chwyciłabym się za Diane C ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, już jedna książka wpadła mi w oko, ale obiecałam sobie, że do końca tego roku zadnej nie kupię. A nawet zamierzam sprzedać kilka z mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę "zerkać" na takie posty ;) Za bardzo kuszą ;)
    Jeszcze się zastanowię i możliwe że odezwę się na LC, ok? :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka