Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Co będę czytać w najbliższym czasie...czyli stosik

Książki, które pojawiły się na mojej półce są kolorowe niczym liście w piękny jesienny dzień :)




I w klasycznej szacie :)



oraz e- book :)



"Nie mów nic" to najnowsza książka Barbary Freethy znanej z serii o Zatoce Aniołów :) "Kot kameleon" Joanny Wachowiak to intrygująca opowieść dla młodszego czytelnika. Pomyślałam, że może spodobać się moim synom. "Cztery i pół tygodnia" Constanze Bohg kilka dni temu rekomendowała Kasia R. z bloga Z książką w dłoni (link). Myślę, że jesień to idealny czas na wzruszenia. "Ja tutaj tylko na chwilę" to tomik poezji idealny na sentymentalna pogodę. "Wnuczka Raguela" Krzysztof Koehler. Akcja tej książki toczy się w środowisku bezdomnych. Nie miałam okazji zaznajomić się z taką tematyką w literaturze współczesnej. "Smaczne życie Charlotte Lavigne"  Nathalie Roy, to drugi tom dobrze przyjętej lekkiej komediowej serii kulinarno- miłosnej. "Ucieczka z tajemniczego ogrodu" Rafała Witka to mini powieść skierowana do młodego czytelnika. "Nienawiść" Michała Zygmunta to książka z gatunku fantasy, dystopia, który to uwielbiam. "Alison. Po drugiej stronie" Sebastiana Buśk intryguje opisem i sympatyczną okładką :) "Xenna moja miłość" Łukasza Gołębiewskiego to spełnienie pewnej obietnicy :) "Fanaberią"Łukasza Kotkowskiego zainteresowała mnie Cyrysia, autorka bloga Literacki świat Cyrysi (link). "Okrutna miłość" to najnowsza powieść Reyes Monforte, autorki "Niewiernej"( moja recenzja).  "Pana Przypadka" czytuję regularnie :) "Białe kruki" Christera  Mjåset to podobno jeden z lepszych thrillerów medycznych.W tym gatunku ubóstwiam Tess Gerritsen. Jestem ciekawa czy ten norweski autor zdetronizuje królową. "Angielska dziewczyna" Daniela Silva to będzie moje pierwsze spotkanie z tym amerykańskim pisarzem. Zapowiada się ekscytująco. "W rytmie świata" to albumowe wydawnictwo to przede wszystkim przewodnik po world music prezentujący najważniejsze gwiazdy i zjawiska tej sceny. Ale znajdziemy tu także opowieść o Warszawie, która w ciągu ostatnich 25 lat stała się metropolią otwartą na różne kultury, ciekawą odmiennych tradycji i nowych brzmień.



Powyższe książki otrzymałam od: 

* wydawnictw: BIS, M, WAM, Św. Wojciech, Poradnia K, Literackie, Nasza Księgarnia, Krytyka Polityczna
* portali: DlaLejdis, DużeKa
* Business & Culture, Go Culture


46 komentarzy :

  1. Czekam na opinię o "Angielskiej dziewczynie" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe nabytki. Ogromnie się cieszę, że dzięki mojej recenzji skusiłaś się na ''Fanaberię''. Mam nadzieję, że przypadnie ci do gustu. Życzę wielu wrażeń podczas czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Często korzystam z Twoich rekomendacji i nie zawiodłam się :) Jestem zatem spokojna :)

      Usuń
    2. Bardzo mi miło czytać takie słowa :) Dziękuję!

      Usuń
  3. Ciekawe tytuły. Z chęcią przeczytam recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłej lektury :) Niestety nic z Twojego stosiku jeszcze nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Może po recenzjach wybierzesz coś dla siebie :)

      Usuń
  5. Niedługo zabieram się za czytanie ,,Wnuczki Raguela". Pozostałych książek nie czytałam, ale zainteresował mnie tomik poezji "Ja tutaj tylko na chwilę" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem jej ciekawa, ale wiem że z poezją różnie bywa...

      Usuń
  6. Miłego czytania, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny stosik :)
    Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pozycje :) Przyjemnej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnej z tych książek, więc czekam na recenzję. Najbardziej jestem ciekawa "Białych kruków", które ostatnio niespodziewanie otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak niespodziewanie otrzymałam "Angielską dziewczynę" :P

      Usuń
  10. Z chęcią przeczytałabym Białe kruki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzje "Fanaberii"... Od jakiegoś czasu mam chęć na tę lekturę, ale jakoś się nie składa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam, ani nie znam żadnej książki z Twojego stosiku, ale czekam na recenzje może na coś się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemnej lektury! A zapewne będzie przy takich nabytkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Polecam Twojej uwadze również "Niewierną" :) Jest się w czym zaczytać :)

      Usuń
  15. Cóż za ładny i obfity stosik! Też mam na półce "Fanaberię" :)
    Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Mam :P I ogromnie się z tego cieszę. Bodajże na Twoim blogu czytałam recenzję pierwszej książki autora i zaciekawiła mnie jego twórczość. Bardzo lubię thrillery medyczne :)

      Usuń
  17. Jestem bardzo ciekawa co napiszesz o Fanaberii, ja byłam bezlitosna, choć autor ma potencjał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twoją opinię :))) Fanaberię właśnie kończę czytać więc już co nieco mogę o niej powiedzieć. Ogólnie- podoba mi się i rzeczywiście autor ma potencjał. Ja okroiłabym powieść o zbędne informacje i zmieniła niektóre dialogi by były bardziej wiarygodne :)

      Usuń
    2. A i oczywiście zgadzam się co do Doroty :P

      Usuń
  18. Kilka pozycji przypadkiem wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka