Uwaga!


Wszystkie teksty zawarte na blogu Aleksandrowe myśli, chronione są prawem autorskim [na mocy: Dz.U.1994 nr24 poz.83, Ustawa z dnia 4 lutego 1994r o prawie autorskim i prawach pokrewnych]. Kopiowanie treści, choćby fragmentów oraz wykorzystywanie ich w innych serwisach internetowych, na blogach itp itd wymaga pisemnej zgody autorki bloga.

Translate

Łączna liczba wyświetleń

Wielkie podsumowanie :))

Święta, święta i po... A wraz z tym upływającym czasem, warto dokonać podsumowań. Miesiąc grudzień był dla mnie trudny. Awaria komputera, ograniczony dostęp do bloga... Ehhh... Na szczęście wszystko już wróciło do normy a ja nadrabiam... i nadrabiam... i nadrabiam :)


 Liczba przeczytanych książek w tym miesiącu to: 11 (opublikowane recenzje 9)

 - "Kobieta, którą porwał wiatr" Claus Stephani
"Gdzie diabeł nie może...Dziewczyńska podróż dookoła świata. Z Warszawy lądem na Bali. Cz. 1"Justyna Minc i Paulina Pilch
- "Jutra może nie być" Gabriela Gargaś
- "Niewierni" Vincent V. Severski
- "Mad Women" Jane Maas
- "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs
- "Proroctwo wygnanych magów" Sarah Silverwood
- "Na cienistej plaży" Barbara Freethy
- "Cwaniary" Sylwia Chutnik


Liczba przeczytanych stron w miesiącu: 4440
Liczba przeczytanych stron dziennie: 143
Najbardziej zachwyciła mnie książka: "Jutra może nie być" Gabrieli Gargaś i "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransoma Riggsa
Najbardziej poruszyła mnie książka: "Jutra może nie być" Gabrieli Gargaś
Najbardziej rozbawiła mnie książka: nie było takiej
Najmniej podobała mi się książka: "Proroctwo wygnanych magów" Sarah Silverwood
Najpopularniejsza recenzja książki (wg. statystyki bloggera): "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransoma Riggsa
Nowe współprace: wydawnictwo WAM, wydawnictwo Axis Mundi- bardzo dziękuję za okazane zaufanie :))


Mój blog wzbogacił się o nowych czytelników i jest ich teraz: 305 Bardzo dziękuję, że ze mną jesteście :)
Licznik odwiedzin wskazuje: 57 799  Bardzo, bardzo dziękuję :)


W grudniu zobaczyliście kolejną odsłonę cyklu  Kilka pytań do... a gościem, tym razem była Magdalena Zimny- Louis. Tutaj możesz znaleźć przebieg tej miłej rozmowy :)



Podsumowanie roku 2012

Ten rok obfitował w cudowne znajomości, nowe współprace i świetne książki. W całym 2012 roku przeczytałam:    181 


Książki, które w 2012 roku zrobiły na mnie największe wrażenie:



Miejsce 5



"Stracona niewinność" Susan Lewis (recenzja)




 Miejsce 4



"Francuski ogrodnik "Santa Montefiore (recenzja)





 Miejsce 3  



"Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs (recenzja) "Jutra może nie być" Gabriela Gargaś (recenzja)




 Miejsce 2




"Jedyne dziecko" Jack Ketchum (recenzja) i "Dziewczyna z sąsiedztwa" Jack Ketchum (recenzja)




Miejsce 1



 "Dziewczynka w zielonym sweterku" Krystyna Chiger (recenzja tutaj)  i "Świat w mroku" Ignacy Chiger (recenzja)




16 komentarzy :

  1. Prawie tyle samo książek przeczytałyśmy. :) Dobrze, że już ogarnęłaś awarię i wróciłaś, będzie co czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie - bardzo podoba mi się Twój pomysł z wyborem najlepszych lektur minionego roku. Dzięki temu wiem, na co szczególnie zwracać uwagę.

    Gratuluję nawiązania nowych współprac i ogromnej popularności, jaką cieszy się Twój blog (nie dziwi mnie to wcale, jest wspaniały).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, muszę w końcu odłożyć sobie pieniążki na "Świat w mroku"...
    Świetne podsumowanie, oby kolejne miesiące były równie owocne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie wielkie to Twoje podsumowanie :) Ode mnie usłyszysz : wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję serdecznie. Z pozycji przez Ciebie wyróżnionych czytałam tylko "Francuski...", która była klimatyczna i wciagająca:) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że awarie komputerowe masz już za sobą:) Wspaniałe rezultaty czytelniczo-blogowe. Życzę Ci, aby rok 2013 był jeszcze obfitszy w ciekawe lektury, znajomości i współprace:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie, 181 książek - gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wyniki. Ja z pewnością przeczytam w końcu "Jutra może nie być" bo to książka, która chodzi za mną od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Jest z czego się cieszyć, wyniki rewelacyjne, oby tak dalej :). Część wyróżnionych przez Ciebie tytułów mam na oku, części muszę przyjrzeć się bliżej. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wynik! Ja nawet nie marzę o tym żeby przeczytać aż tyle książek. Z Twojej listy najlepszych książek czytałam "Osobliwy dom..." - mam nadzieję, że wkrótce uda mi się napisać jakąś recenzję i "Dziewczynkę w zielonym sweterku" - poruszająca powieść.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników - naprawdę świetne. Powieści, o których wspomniałaś, mam w planach i na pewno rozejrzę się za nimi. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję podsumowań
    osiągnęłaś świetne wyniki! pozazdrościć ilości przeczytanych książek :)
    życzę jeszcze owocniejszego 2013 roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje statystyki są po prostu rewelacyjne. Idziesz jak burza z każdym kolejnym miesiącem. Moje wielkie gratulacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem pod wrażeniem statystyki:) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne podsumowanie :) Zazdroszczę wyniku :) Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiane komentarze :)
Wszystkie czytam i staram się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozostawiam sobie możliwość usuwania Spamu i komentarzy wulgarnych czy obraźliwych...


Administrator strony Aleksandrowe myśli korzysta z systemu komentarzy Disqus. Adresy IP i adresy e-mailowe są przechowywane przez administratora Disqus'a. Zakładając stronę na platformie Disqus wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
Aleksandrowe myśli © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka